~ M A Y B E ~


DISCLAIMER


Replace With Your Words Here

NAVIGATE

REFRESH OWNER +Follow DBOARD

tagboard


Blog Archive


Credits

© Template by Dini. Basecode by Adila. Best View in Google Chrome

Bahagia
Tuesday, October 20, 2015 • 11:51 PM • 0 comments




Assalamualaikum , 

     Alhamdulillah , aku akan cuba dan terus cuba untuk terima dan redha apa yang berlaku selama ni . Aku tak nak berharap lagi dengan semua ni . Kerana sayang dekat seorang laki . Aku jadi down . Menangis tak tentu pasal . Arghh ! buang masa je fyra . Terima kasih kawan2 kerana bagi aku semangat dan bagi aku nasihat . Hahaha . Akan aku cuba untuk lupakan kenangan dengan dia semua . Sayang dia aku buang jauh2 . Kalau orang lain boleh buat . Kenapa dengan man kau tak boleh buat ? Boleh fyra . Kau kena yakin dengan semua ni . Blalalala , gua dah move on . Cuba untuk bagnkit dan bahagia . Tak yah dengar nasihat dia tu . Kena percaya allah ada dengan kau . Buang nama azman tu . Buang jauh2 dari hidup aku . 
      Pinjam celik dah tinggal seminggu dah . Alhamdulillah , aku rindu dekat kolej aku , pensyarah dan kawan2 dekat sana2 . Haa , lagi iwan dan sekeluarganyaa . Tunggu aku balik yea . Tak sabar2 nak jumpa dorang semua . Hahahaha , kawan yang kaki bahan , Perangai gila2 . Mulut lepas cakap . Itulah orang yang selalu kita ingat walaupun kekadang kita selalu bergaduh macam anjing dan kucing , hahaha . 
       Haa , iwan tunggu saya balik yea , saya rindu dekat awak . Dah lama saya tak cari pasal dengan awak . dah lama tak tumbuk2 sana sini . Rindu sesangat . Dah lama tak jalan2 dengan awak . lama tak borak2 dengan awak . Hmm , rindu . Terima kasih kerana awak selalu bagi nasihat dekat saya walaupun kekadang awak geram dengan saya sebab tak habis2 dengan ex saya . Sampai kekadang awak malas nak dengar apa saya cakap . Hahahaha . tapi kan saya tak cakap dah semua tu depan awak . Sebab saya tahu awak cemburu . tengok muka dan perangai pun dah tahu dahh . hee .. Tapi saya suka tengok awak marah sebab bila awak marah je . Kening awak mesti terangkat dekat sebelah . Hahaha . Lagi2 muka awak dalam ketakutan tu . Hehehe . Takut mengalahkan perempuan . Mwhehehe . Sebab tu saya panggil awak putera katak berkaca mata , 
        Alhamdulillah , kesedihan tu dah hilang dalam kehidupan aku dan aku mampu tersenyum hari ni . Happy sangat . Terima kasih ya allah . :)


0 Comments:


|