~ M A Y B E ~


DISCLAIMER


Replace With Your Words Here

NAVIGATE

REFRESH OWNER +Follow DBOARD

tagboard


Blog Archive


Credits

© Template by Dini. Basecode by Adila. Best View in Google Chrome

KEHIDUPAN HARUS TEMPUHI DENGAN SABAR .....
Thursday, April 30, 2015 • 12:19 AM • 0 comments




     Hati kau memang ego . Ego tinggi setinggi tinggi gunung yang ada dekat dalam dunia ni . Walaupun ego kau tinggi . Hati kau still ada taman . Dan aku hanya satu je tak tahan dengan perangai kau . Perangai panas baran kau dan ego kau tu . Disebabkan masalah kechik yang aku buat . Susah sangat kau nak maafkan seseorang . Sedangkan orang tu tersilent phone dan dia tak sedar phone dia ada mcj . Itu pun dah boleh jadi kes besar . Adududu ... Semalam hanya mampu bersabar dan aku tak pernah putus asa untuk meminta maaf dan pujuk kau sampai hati kau lembut macam kek span . Disebabkan sayang , aku sanggup korban apa saje . Dan kau sendiri pernah cakap dekat aku . Yang kau nak kita hidup susah sama2 dan senang sama2 . So aku tunaikan semua permintaan kau . Tapi kau kekadang tak nampak semua tu . Kau bila nampak . Bila kita berbaik dan berdepan je . Dan aku berharap sangat dengan kau , Aku hanya mintak satu je dari diri kau . 

" TOLONG HARGAI AKU APA YANG AKU BUAT UNTUK SELAMA NI "

Dan aku nak kau tahu . Aku tak macam perempuan lain . Disebabkan dulu orang pernah permainkan perasaan kau . Tolong jangan balas dekat aku . Aku merayu . Aku harap hubungan kita kekal yea . Alhamdulillah , 1 years . Happy anniversary :')

                                         
                                                                                                              " AZMAN , I LOVE YOU "



0 Comments:


|