~ M A Y B E ~


DISCLAIMER


Replace With Your Words Here

NAVIGATE

REFRESH OWNER +Follow DBOARD

tagboard


Blog Archive


Credits

© Template by Dini. Basecode by Adila. Best View in Google Chrome

Friday, September 25, 2015 • 9:44 AM • 0 comments




Assalamualaikum .
            cinta ni ibarat game . Bila salah seorang salah faham antara satu sama sekali . Tamat lah satu perhubungan itu nanti . hmm , Tapi nak buat macam mana kan . Aku kenalah redha walaupun hati berat nak lupakan dia dan buang semua perasaan tu . Andai dia ada jodoh dengan aku . Insyallah , kami akan bersatu balik . Hmm , SUMPAH ! Aku masih sayangkan dia . Cinta aku dan dia tak pernah terpadam dan kenangan kita aku tak pernah lupakan semua tu . Ya allah , aku rindu dekat dia . Hmmm . Hati aku sakit sangat bila dia ada orang lain . Dan selalu date dengan perempuan tu . Lagi2 tengok wayang . Lagi aku cemburu sebab aku tak dapat rasa semua tu . Hmm , iyelah , dulu aku dan dia selalu karoeka , lepak dataran kluang , jalan sana-sana . Tapi tak pernah tengok wayang sama2 . Weyhh ! aku rasa nak memberontak tapi aku sabar dan kawal perasaan ni sebab aku tak nak tunjuk semua tu . Aku tak nak dia rasa bersalah terhadap aku . Biarlah aku berdiam dan pendam semua tu . 
            Tak apa lah , yang penting sekarang ni aku dan dia TTM . Teman tapi mesra tapi tak macam teman tapi mesra pun . Hahaha , Kekadang terasa jadi awex dia balik . Hmmm , Aku harap kau tunaikan janji kau tu . Aku tak nak sesiapa dah .Walaupun buat masa sekarang ni memasing ada pasangan sendiri . Hmm , hati aku hanya sayang kau sorang jea . Aku tak nak tengok kau dengan orang lain . Tak sanggup weyhh . Buat pada hari ni kita dah kenal 1 tahun 4 bulan . Harap kau ingat janji tu dan tunaikan permintaan aku yang terakhir ni . Aku sayang kau . aku cintakan kau . Aku rindu kau sangat2 . Selamat malam gaiss :')


0 Comments:


|