~ M A Y B E ~


DISCLAIMER


Replace With Your Words Here

NAVIGATE

REFRESH OWNER +Follow DBOARD

tagboard


Blog Archive


Credits

© Template by Dini. Basecode by Adila. Best View in Google Chrome

HATI KOSONG .... KOSONG ... KOSONG .....
Tuesday, June 2, 2015 • 5:29 AM • 0 comments




Aku penat dengan semua . Aku dah pasrah semua tu . Aku jatuh dengan segala-segalanya . Lagi2 markah exam aku banyak yang jatuh . Perhhh ! tak apa , Aku tak mampu nak bercakap apa lagi dah . Hati pun dah patah . Hati menjadi kosong . KERANA orang yang aku sayang semuanya buat aku macam ni . Apa salah aku ya allah ? Kenapa manusia menghukum perasaan aku setimpal macam ni ? Aku sayangkan dia . Aku cinta dia . Aku nak dia jadi yang terakhir dalam hidup aku . Kenapa benda ni terjadi ? Kenapa sekejap je bahagia ? Apa maksud semua ni ? Hmm , :'( Hidup penuh dengan kesedihan dan air mata yang sentiasa mengalir di waktu malam . Tapi air mata tu hanya sia2 . Kerana tiiada siapa tahu . Arghhh ! Aku penat dengan semua ni .Lagi perasaan aku sering dilukai aku . Hati ni macam sering dipermainkan dan digunakan lagi . Hmmmm :'( 



0 Comments:


|