~ M A Y B E ~


DISCLAIMER


Replace With Your Words Here

NAVIGATE

REFRESH OWNER +Follow DBOARD

tagboard


Blog Archive


Credits

© Template by Dini. Basecode by Adila. Best View in Google Chrome

Happyy :)
Tuesday, July 21, 2015 • 1:51 AM • 0 comments




Assalamualaikum semua . Alhamdulillah , aku dah boleh terima kenyataan sekarang ni . Aku kena yakin yang aku boleh senyum dan lupakan semua tu . Hahaha . Dengan izin allah , aku terbagun dari tidur je . Aku lupa segala-segalanya dan perasaan tu hilang secara tiba2 . Walaupun kekadang bila aku duduk sorang2 . Ada lah jugak ingat . Tapi itu semuanya pada diri sendiri kita jugak . Kita kena yakin . Kena kuat . Kena bagun . Jangan cepat sangat jatuh . Wake up fyra . Relax . Ada jodoh tak kemana-mana . Lebih baik jadi diri sendiri . Daripada kita pura2 happy dan pura2 bahagia . Bak kata kawan ... 

" Bangkitlah . mari kita menuju kejayaan . Lupakan kesilapan yang dulu . Ingat ! Allah ada . Dia sentiasa tolong umatnya bila kita sedang berderita , susah dan lain2 . "

Hahaha , kerana keluarga . Kerana kawan . Doranglah yang buat aku bagun balik . Bagi aku semangat untuk hidup balik . Terima kasih ya allah kerana kau berikan aku segala-segala selama ni . Hmm , cuma aku je yang buta dan sanggup putus kawan sebab cintakan someone . Now , Kau dah tunjuk semuanya . Buang semuanya tentang dia . Buat apa nak ingatkan orang yang terpernah nampak jasa kita . Lagi2 hargai kita pun tak pernah nak hargai langsung . Lalalalala ~ Dah jangan menangis fyra , Be smile . :)

" Cinta jarak jauh bukan satu perkara yang mudah ditangani kerana apabila orang yang begitu disayangi berada jauh dari sisi, hati merindu dendam dan kepercayaan terhadap pasangan harus menebal agar tidak dimamah cemburu ketika menunggu waktu untuk bersama kembali. "


" Dalam berkawan kadang kita tak sedar ada seseorang yang menaruh hati pada kita "

Okeyy , mak kawan suruh balik . Selagi den tak balik . Selagi tu mak dia tak nak buat open house . Oh , gitu rupanya . Hahaha . Nanti fyra balik jb yea makcik . Terharu sebenarnya . Hmm , tak nak lah cerita macam2 . Hhehehe .


" Selamat hari raya dan maaf zahir dan batin daripada saya "



0 Comments:


|