~ M A Y B E ~


DISCLAIMER


Replace With Your Words Here

NAVIGATE

REFRESH OWNER +Follow DBOARD

tagboard


Blog Archive


Credits

© Template by Dini. Basecode by Adila. Best View in Google Chrome

17 / 06 / 15
Wednesday, June 17, 2015 • 12:19 AM • 0 comments




Assalamualaikum , hi semua .... Hari ni tak tahu lah kenapa happy sangat . Mybe esok dah masuk bulan ramadhan . Kepada umat islam kita berpuasa lah esok . Haa , jangan tak puasa k . Ingat tu ! Hahahaha . Okeyy , malam ni aku nak niat . Aku nak berubah slow . Sebab aku dah banyak buat silap dalam hidup ni. Hmmm . Huhh ~ 


Hmm , btw ada benda yang dah lama aku pendam . Hmm , aku rindu kau . Aku rindu nak ruang masa dengan kau . Aku rindu dengan semuanya . Agaknya bila lah aku dapat lepaskan rindu semua ni . Aku nak kau tahu . Aku setia tunggu kau . Hati aku ada nama kau je . Aku sayang kau . Aku tak nak orang lain selain kau . Aku rindu sangat-sangat dekat kau . Aku berharap kau jaga diri dan jaga lah hak aku macam mana aku jaga hak kau . Walaupun kekadang kau sering lukai hati aku dan hancurkan hati aku . Aku still sabar lagi dengan perangai kau . Sebab aku tak nak kehilangan kau . Sebab aku nak kau tahu . Kau yang terakhir dihati aku . Andai ada jodoh , aku nak hidup semati dengan kau . Ingat janji kita . Susah senang bersama2 . Hmmm . Rindu memang menyakitkan . Tapi aku mampu bersabar dan teruskan bersabar agar aku dapat jumpa kau nanti . Walaupun kita susah nak jumpa sekarang ni . Hmmm . ILOVEYOUSOMUCHH !!!!!






0 Comments:


|