~ M A Y B E ~


DISCLAIMER


Replace With Your Words Here

NAVIGATE

REFRESH OWNER +Follow DBOARD

tagboard


Blog Archive


Credits

© Template by Dini. Basecode by Adila. Best View in Google Chrome

22 / 5 / 2015
Friday, May 22, 2015 • 2:29 AM • 0 comments



Assalamualaikum , hai budak2 blog yang suka membaca tu , Cis ! Kau ingat ada ke nak tengok blog kau fyra . Hahaha , berangan2 je lebih kau ni . Lalalalala
     Okey , agak lama sikit aku dah tak update blog sebab busy dengan assingment yang banyak tu . Dah  bersarang agaknya blog aku , Hahahah , Hmm , bulan 5 ni memang minggu yang penat . Terlampau penat yang teramat-amat . Samapaikan kekadang satu hari aku tidur je , Lepas tu datang pelbagai sakit . Sebab terlalu penat sangat . Dan gua paling benci dengan manusia yang cakap aku ni mengandung . Perhh ! MULUT TU DAH CUKUP BERBISA KAN . Btw pikir secara logik lah , Takkan aku demam , muntah2 dan cirit birit tu aku mengandung ? Memang tak logik lah kan . Brrr ~ Geram bhai . 
         Selain tu , baru aku tahu siapa kawan , siapa sahabat . Hmm , masa aku sakit tu sorang tak boleh nak tolong aku kan . sedih seribu kali . Masing2 tak nak ambik peduli tentang aku kan . Hahaha . Beza sangat dengan 5 sahabat aku dekat selangor berbanding dengan kawan aku dekat johor . Hahaha . SEDIH ! Apapun lepas ni kalau sesiapa dalam keadaan susah . Hmm , malas nak tolong dah sebab hati ni dah hancur . Yang kita ambik berat tu lah yang selalu tak ambik peduli kan . Tak apa . Tawakal jelah . Niat aku nak belajar bukan nak cari kawan . Okey , kau kena ingat misi kau tu fyra . 


    Haaa , ada  berita happy sikit . Alhamdulillah , aku terasa jadi minat nak bukak kedai kek sebab hias kek ni memang best , Tangan yang keras tu terus jadi lembut . Tak apa , suatu hari nanti aku akan bukak kedai kek . Insyallah , one day k . Hahahah . Buat mula2 memang susah . dah lama-lama tu terasa senang pulak . sebab bak kata puan aizi . Patahkan tangan tu . Hahaha , Aku memang sesuai bidang seni sebab kalau bab2 buat roti ni aku terasa lemah dan malas sebab nak tunggu bakar tu lama . dan nak buat doh dia pun lama jugak . Kalau kek rasa sekejap je . Haa , lagi2 hias . Lagi aku suka . Mwehehehe . okey , sampai sini jelah , kbyee . 





0 Comments:


|