~ M A Y B E ~


DISCLAIMER


Replace With Your Words Here

NAVIGATE

REFRESH OWNER +Follow DBOARD

tagboard


Blog Archive


Credits

© Template by Dini. Basecode by Adila. Best View in Google Chrome

AKU LEBIH SUKA JADI DIRI SENDIRI !!!
Wednesday, April 29, 2015 • 12:48 AM • 0 comments




Aku benci dengan diri aku sekarang ni . Tak macam diri aku yang dulu . Sebab hidup ni penuh dengan kongkong . Terasa diri ni tak bebas . Dan terasa diri ni sentiasa sedih dan ikut dengar kata orang . Sampai bila nak jadi macam ni fyra ? Wake up ! Sedar dan bagun . Jangan disebabkan sorang . Kau sanggup seksekan hati kau dan diri kau sendiri , Kau pun ada hak gak . Hmm , aku lemah dengan semua ni . Hati sendiri pun aku tak terjaga sekarang ni . Ya allah , kau kuatkanlah hati hamba ni . Aku nak yang dulu . Aku nak diri aku yang dulu . Aku nak jadi diri yang sebenarnya . Bukan jadi diri yang hanya semata-mata pura-pura bahagia . Hmm . Mood gua hari ni betul2 down , Apa lah nasib aku sekarang ni . Malang sungguh dan berat sangat dugaan . Sampai aku tak mampu nak lawan semua tu , Hmmm . Kbye ....



0 Comments:


|