~ M A Y B E ~


DISCLAIMER


Replace With Your Words Here

NAVIGATE

REFRESH OWNER +Follow DBOARD

tagboard


Blog Archive


Credits

© Template by Dini. Basecode by Adila. Best View in Google Chrome

Monday, October 19, 2015 • 1:07 AM • 0 comments






    Ya allah berilah petunjuk agar dapat aku terima segala dugaan darimu, yng kau hadiahkn untukku hingga kini tk mampu ku tempuh. Diriku maseh lagi menunggu cahaya bahagia aku yng tk mampu disentuh dan mana harus ku tuju , arah yng menentu agar terisi ruang dihatiku. Aku berdoa padamu tuhan . kabulkanlah kehendakku . Ya allah terangilah jiwaku yang diulit keresahan dan diriku yang terdampar kesepian . Mungkinkah ini lakaran kehidupan harus aku jalani pelbagai rintangan . Apakah ini semua ditakdirkan diriku yang sering menjadi mangsa . cukupku kenalu erti sengsara . Tak terasanya nikmat bahagia
inginku jalani, hidup yang bermakna. Ya allah , lindungilah diriku dari segala siksa didunia . Aku terima segala dugaan ini . :'(


0 Comments:


|