~ M A Y B E ~


DISCLAIMER


Replace With Your Words Here

NAVIGATE

REFRESH OWNER +Follow DBOARD

tagboard


Blog Archive


Credits

© Template by Dini. Basecode by Adila. Best View in Google Chrome

Bangkit dan terus bagun ....
Friday, April 24, 2015 • 10:08 AM • 0 comments




Assalamualaikum , Sekian lama aku jarang update blog , Dah penuh dengan sarang labah2 dah , Niat nak update blog hanya nak sekadar luahkan je dan suka-suka . Tak ada niat apa2pun . Hahahaha . Apa kau mrpk ni fyra , PUIHH !!! 

    One , two and go . Hahaha . Ini semuanya pura-pura dan buat2 happy . Hmm , Tak mengapa jika sering dikecewakan, Tuhan nak didik kita erti ketabahan. Bila seringkali disakiti, dilukai, ditinggalkan, hati kita akan bertambah kuat, jadi semakin matang, dan akan lebih berhati-hati untuk jatuh hati. Bersyukurlah memiliki hati yang tersakiti. :') Dan aku kena terima dengan semua ni . Andai dia benar2 jodoh aku . Pasti akan bersama suatu hari nanti kan . Relaxlah fyra , tak yah nak pikirkan lagi dah . Alhamdulillah :')  Dan jangan pernah bandingkan ujian kita dengan orang lain. Lain orang lain ujiannya. Ada orang diuji dengan kemiskinan. Ada orang diuji dengan kekayaan. Ada orang Allah uji dia sakit. Ada orang Allah uji dia dengan sihat sentiasa. Semua itu ujian. Bak kata pepatah 

"Sedangkan saiz baju kita pun lain2, inikan pula ujian yang Allah datangkan kpd kita.."

Dan mula hari esok aku kena kuat dan terus bangun untuk hadapi semua selagi aku hidup . Dan apa yang berlaku . Aku kena senyum . Watlek sudah :') 



0 Comments:


|