~ M A Y B E ~


DISCLAIMER


Replace With Your Words Here

NAVIGATE

REFRESH OWNER +Follow DBOARD

tagboard


Blog Archive


Credits

© Template by Dini. Basecode by Adila. Best View in Google Chrome

SEMALAM PUNYA CERITA . MAAFKAN AKU .....
Sunday, April 26, 2015 • 10:57 PM • 0 comments




Assalamualaikum semua geng . Hye semua . Semalam punya story ada yang sedih , ada yang penat ,ada yang marah dan ada yang tak disangkekan . Hmm , Blalalala . Haih , entahlah tak tahu nak mula dari mana dulu . Haa , okey . Aku main tibai jelah . 

        Semalam ada kenduri kahwin dengan taman aku dan ramai yang aku nampak . Nak bertegur tapi tak sampai hati sebab segan dikatakan . Dan orang lain badan lain cantik je . Aku ?? Hahaha , makin sihat . Lagi-lagi aku ambik kos masakan . Lagi lah hari-hari aku kena merasa dengan masakan apa yang aku belajar . Kang tak rasa , tak tahu masin ke ? terkurang ke ? apa ke ? Hahahah . Balik selangor jelah yang aku boleh kawal pemakan aku . kalau balik johor . Mampus aku dibuatnya . Makanan semuanya sedap-sedap . Maklumlah banyak sangat setan dekat situ . Okey , seterusnya bila dah habis pergi kenduri . Ayah merancang nak pergi pd . Katanya nak pergi rumah kawan dia . Kawan sekelas dia semasa zaman-zaman sekolah menengah . Cehh , aku harap . Suatu hari nanti aku pun nak jugak macam ayah aku . Dah tua-tua pun masih berkumpul lagi macam dulu . Lepak sama-sama . Makan sama-sama walaupun memasing dah kahwin dan ada yang dah bercucu . Hahaha . Blalala . Kemudian setelah selesai pergi pd . Aku dan keluarga pulang ke semenyih balik . Puihh ! ayat karangan pulak . Hahahah . Apa-apa jelah . Hmm , bila dah sampai semenyih . Mama tertiba-tiba ajak papa pergi makan sate , Nak tak nak ? Aku lah yang kena order sate . Dan dia pun call aku . Nasib baik lah dia faham aku . Alhamdulillah :) Tak berapa minit kemudian , makanan pun siap dan aku pun dah sampai ke rumah , Sampai rumah je terus bagi tahu dia yang aku dah sampai . Kang tak bagi tahu . Kang buat dia tertunggu-tunggu . So sebelum krje aku nak berjalan seterusnya . Lebih afdal aku bagi tahu dia . Nanti tak ada lah gaduh besar malam tu . Lalalala

      Akhirnya sekali , bila dah siap mandi . Dah siap makan dan dah siap kemas dekat meja makan . Hmm , ada yang cerita sedih , rasa bersalah , dan happy . Aku pendekkan cerita , Cerita sedih , aku tak tahu pulak yang aku bagi harapan dekat dia pasal aku nak ambik lesen krte . Dan aku berasa sangat bersalah . Aku bukan tak nak ambik . Tapi belum masa lagi nak ambik . Aku mintak maaf sayang . Saya tak sngje semua tu , Aku tak sangke kau berharap sangat semua ni . Hmm . :'( Sampai sini jelah . Kbyee . Hahaha . 



"Kehidupan ni penuh dengan kepura-puraan walaupun hati sering kali memberi dugaan ."




0 Comments:


|