~ M A Y B E ~


DISCLAIMER


Replace With Your Words Here

NAVIGATE

REFRESH OWNER +Follow DBOARD

tagboard


Blog Archive


Credits

© Template by Dini. Basecode by Adila. Best View in Google Chrome

Saturday, February 21, 2015 • 8:29 AM • 0 comments




     Tiada siapa tahu hati aku ni . Ya allah , sungguh sakit bila orang yang kita sayang buat macam ni ? Hmm , apa salah aku sampai nak hukum aku macam ni ? Besar sangat ke aku buat salah terhadap kau ? Aku buntu . Aku tak tahu nak buat apa lagi untuk kau . Rasa nak menangis . Tapi tak boleh menangis . Hanya mampu tersenyum melihat orang lain bahagia . Walaupun kekadang tak ada siapa yang faham dengan isi hati aku yang sedang sakit ni . Asal aku balik selangor je . Ada je yang tak kena dengan kau . Apa yang aku buat salah di depan mata kau ? Makan salah . Tolong mak ayah pun salah . Nak ruangkan masa dengan keluarga pun salah . Hahahaha .

 "Ya allah , kau kuatkanlah hati hambamu ni . Kau bangkitkanah aku dari aku jatuh dengan semua ni .Berikanlah aku kesabaran yang tinggi untuk aku terima dugaan ni ..."

Aku teringin nak bahagia macam orang lain . Aku nak kau yang dulu . Kau dah banyak berubah . Tapi masih mampu berdiam . Bila aku bersuara nanti kang . Hmm , kau nak betul je . Hmm , tak apa , aku redha semua ni . Mengalah dan teruskan mengalah sampai aku masih mampu mengalah terhadap kau . Asal aku buat salah je sikit . Kenapa kau harus membesarkan pergaduhan tu ? Dan bila kau buat salah dekat aku . Aku diam je . Diam selagi aku mampu . Dan aku malas nak bergaduh dengan kau sebab aku sayang kau . Aku tak nak kehilangan kau . Aku tak dapat nak lupakan kau . Hmmm . 

                                                                                                   

                                                                                             AZMAN , I LOVE YOU SO MUCH




0 Comments:


|