~ M A Y B E ~


DISCLAIMER


Replace With Your Words Here

NAVIGATE

REFRESH OWNER +Follow DBOARD

tagboard


Blog Archive


Credits

© Template by Dini. Basecode by Adila. Best View in Google Chrome

Friday, October 3, 2014 • 1:22 AM • 0 comments




Assalamualaikum , sekian lama aku tidak update . Rasanya blogger aku pun dah penuh dengan sarang labah2 . Oleh itu , hari ni aku nak update blog , Tapi ...... Tak tahu lah nak cerita pasal apa . Hahahah . Ayat gua macam apa tah . SS

Hhmm , Walaupun aku sedih , kecewe , pasrah , terluka dan sebagainya . Aku tetap bangun daripada semua tu . Aku tak nak jadi lemah macam dulu lagi . Aku harus kuatkan semangat dalam kehidupan ni . Meski hati aku terluka , aku tetap tersenyum . hmmmm , aku sayang kau . Aku sayang sangat2 dekat kau . Aku harap kau bukak lah mata kau tu . Dan aku tak nak gaduh lagi dengan kau . Aku tak larat nak gaduh setiap hari dengan kau . Kau pun dah jadi dengan aku . Susah senang kita tetap bersama . Kata2 kau , aku ingat lagi . Aku simpan lagi . Hmm , Blablalalalal .....tak nak cerita banyak2 . huhh . Assalamualaikum :')



0 Comments:


|