~ M A Y B E ~


DISCLAIMER


Replace With Your Words Here

NAVIGATE

REFRESH OWNER +Follow DBOARD

tagboard


Blog Archive


Credits

© Template by Dini. Basecode by Adila. Best View in Google Chrome

Saturday, October 12, 2013 • 2:08 AM • 0 comments




Assalamualaikum . Selamat petang semua . Dah lama tak update blog . Hahaha , 24 hari je lagi nak spm . Tapi aku masih buat relax je . Kekadang-kadang tu aku berusah untuk rajin2 kan diri dengan belajar . Hahaha , Berusaha selagi aku mampu yang boleh . 

Ehehm , dah ramai cakap aku ni makin gemuk . Hahaha , memang aku dah gemuk pun . Bila nak hilangkan mengatok je makan je lah yang boleh hilangkan semua . Tak semestinya , kekadang-kadang bila sedih , marah or happy mesti aku makan gak . Hahaha , Tak apa , lepas habis spm ni . Nak diet balik . Nak berat macam tingkatan 3 dulu . Tak nak yang sekarang ni . Huwaaa ~ Tak suka T.T 


Sejak-sejak akhir2 ni macam2 benda berlaku dekat aku . Hmm , bila dah terlanjur sayang dan terlalu sayangkan seseorang sukar untuk aku membuang perasaan ni . Hampa , bila dapat tahu semua tu . Selama aku bersama dengan dia . Malah dia curang dengan aku selama ni . Kecewa dan pasrah dengan semua tu . Tapi aku tetap bangun dari kesedihan tu . Aku tak nak jadi perempuan yang terlalu lemah disebabkan cinta monyet . Bila aku dah bahagia dengan orang lain . Dia mula muncul dalam kehidupan dia balik dan menerima dia . Apabila memberi dia peluang yang kedua , ketiga dan keempat dia tetap tak berubah . Bila dia buat aku macam tu . Aku takut nak terima seseorang dalam hidup aku lagi . Hanya tuhan je tahu betapa sakitnya bila orang yang kita sayang buat macam tu . Dia membuat aku tak nak bercinta lagi . 12/10/2013 tarikh ni adalah tarikh pertunangan dia bersama seseorang perempuan . Dia ajak aku datang rumah dia hari ni . Tapi aku tak mampu nak tengok semua tu kerana hati ni jadi sedih .  

" Ya allah , kau kuatkanlah hati hamba ini . Kau berikanlah aku kesabaran dan ketabahan dalam hidupku ni . Mungkin apa yang berlaku sekarang ni . Ada hikmah sebalik semua ni . amin "







Hanya satu je yang boleh aku dapat lupakan semua kesedihan aku adalah kawan . Doranglah yang sering buat aku ketawa . Bila aku susah dan sedih . Doranglah selalu bagi aku semangat dan bagun dari semua . Apapun aku dah faham dah apa yang cikgu cakapkan . Umur aku yang sekarang ni sering jatuh cinta dan janganlah memberi muka kepada orang yang suka mempermainkan hati . Jangan sesekali tercair dengan kata2 manis seseorang . Kuatkan semangat shafira ! Aku boleh buat ! Hahahaha :'D Sampai sini saje . :) 





0 Comments:


|