~ M A Y B E ~


DISCLAIMER


Replace With Your Words Here

NAVIGATE

REFRESH OWNER +Follow DBOARD

tagboard


Blog Archive


Credits

© Template by Dini. Basecode by Adila. Best View in Google Chrome

Iftar bersama sahabat-sahabat saya
Wednesday, July 24, 2013 • 1:41 AM • 0 comments




Assalamualaikum , Hi semua . Dah lama tak update blog . Busy menghafal nota2 sejarah tingkatan 4 dan 5 . Sambil2 menghafal tu , ulangkaji sbjek lain . Hurm , aku berharap sangat tahun ni aku dapat keputusan yang terbaik dalam spm nanti . Oh ! aku tak sanggup nak kecewakan mak ayah aku . Btw , semua post aku dah buang . Sebab apa ? Sebab nak bukak buku baru . Aku nak lupakan segalanya tentang pasal orang yang pernah aku sayang . Insyallah , aku akan bahagia dan jumpa orang yang lebih baik daripada orang yang telah melukakan hati ini . Cinta monyet diketepikan dulu . Beri tumpuan dekat spm dulu . Spm je lah yang menentukan masa depan aku dan buat aku happy . Andaikan keputusan aku cemerlang nanti . Amin ! 


Ya allah , aku rasa tenang je bila aku mendekati mu . Aku rasa happy . Hurm . Dulu aku terasa jiwa aku kosong dan selalu berasa kesedihan dan kesusahan di dalam hati . :'( Ya allah , kau berikanlah aku jalan yang benar . Dan aku mohon padamu . Kau berikanlah aku jodoh yang terbaik untuk aku . Kau berikanlah aku keputusan yang cemerlang dalam spm nanti . Amin :')





Alhamdulillah , dapat gak iftar dengan kawan-kawan aku dan budak kelas aku . Tunaikan permintaan aku selama ni . Serius ! masa nak berbuka tu . Tiba2 je kamal menyanyi . Semua orang tengok kamal . Tengok2 kamal menyanyi lagu hari jadi dekat budak kecik . Akhirnya masing2 semua menyanyi . Boleh dikatakan satu kfc menyanyi lagu hari jadi untuk budak tu sampaikan budak kecik tu menangis sebab terharuh . Aku bersyukur kerana aku dipertemukan dengan mereka semua . Terima kasih ya allah :') Walaupun kadang-kadang bergaduh . Alah , gaduh manje2 je pun bukan serius sangat . Hidup ni mestilah happy . Yuhuu ! kfc tu dengar suara kita orang je . Yang lain semuanya makan . Maklumlah , bukan dapat macam ni sangat . Hahaha . Apa pun tahun ni last berbuka puasa dengan budak kelas aku . Oh ! Lepas ni mesti rindukan kenangan bersama sahabat-sahabat kita . :") Saya akan rindukan mereka semua . :'D Sampai sini saje . Hari ni berbuka dekat sekolah . Ada buat solat hajat . Yeah ! sukanya aku :) Salam semua . Bye ! 










0 Comments:


|